نوشته شده توسط : arman

 

بولتن نیوز: تصوير دستخط رهبر معظم انقلاب در رابطه با رحیم مشایی

نامه رهبر معظم انقلاب به رئيس جمهور در مورد آقای مشايی

در پی انتصاب اسفنديار رحيم مشايی به عنوان معاون اول رييس جمهور، مقام معظم رهبری در نامه‌ای به رييس‌جمهور دستور عزل وی را صادر كردند.
متن كامل اين نامه بدين شرح است:

تصوير دستخط رهبر معظم انقلاب

بسمه تعالی

جناب آقای دكتر احمدی نژاد، رياست محترم جمهوری اسلامی ايران
با سلام و تحيت
انتصاب جناب آقای اسفنديار رحيم مشايی به معاونت رئيس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی ميان علاقمندان به شما است.
لازم است انتصاب مزبور ملغی و كان لم يكن اعلام گردد.

سيدعلی خامنه‌ای
27 /4/ 88

 



عکس: سواد رسانه‌ای BBC فارسی

 

 



n00019539-b.jpg - 31.31 Kbسردبير روزنامه تندرو و امنيتي سعيد حجاريان در روزگار اصلاحات، نامزدي هاشمي رفسنجاني را به نفع جريان دموکراسي‌خواهي در کشور توصيف کرد.
عليرضا علوي‌تبار در سال 1378 سردبير روزنامه صبح امروز وابسته به سعيد حجاريان بود که با استخدام مهره‌هايي نظير اکبر گنجي و عماد باقي و... در آستانه انتخابات مجلس ششم، از آقاي هاشمي تصوير سياه عاليجناب سرخپوش ‌قتل‌هاي زنجيره‌اي را ساخت. آن زمان سران جبهه اصلاحات در احزاب تندرو از ورود هاشمي به مجلس و تصدي رياست ‌آن ابراز نگراني شديد مي‌کردند و به همين دليل نيز روزنامه سعيد حجاريان در کنار برخي روزنامه‌هاي زنجيره‌‌اي و اجاره‌اي ديگر مأموريت يافت تا با ترور شخصيت‌، کار هاشمي رفسنجاني را بسازد.
علوي‌تبار با اين وجود و در حالي که هنوز نسبت به محوريت خود در آن پروژه سياه عذر تقصير نياورده، به سايت عصر ايران مي‌گويد: کانديداتوري هاشمي تأثير مثبت روي جريان دموکراسي‌خواهي برجاي مي‌گذارد. نامزدي او امکان سياست‌ورزي اصلاح‌طلبانه را فراهم مي‌کند و هاشمي علاوه بر حمايت اصلاح‌طلبان ممکن است از حمايت بخشي از محافظه‌کاران هم برخوردار شود.
شايان ذکر است که علوي‌تبار مدتي پس از تشکيل جبهه مشارکت در مصاحبه‌اي تصريح کرده بود اين جبهه از 3 طيف تشکيل شده اما سرانجام طيف خط‌امامي در اين حزب به حاشيه رانده خواهد شد. وي از حاميان خروج از حاکميت و صف‌بندي مقابل نظام در دوره اصلاحات بود که بعد از اخراج تندروها از حاکميت با رأي مردم و پيدايش برخي اختلافات تصريح کرد اصلاح‌طلبان به سربالايي رسيده‌اند و مجبورند مانند اسب‌هاي درشکه همديگر را گاز بگيرند و لگد بزنند.
اپوزيسيون در دست حاکميت است

 

aaaa111169.jpg - 9.02 Kbقاضي سراج گفت: دادگاه رسيدگي به پرونده مهدي هاشمي به فعاليت سياسي وي ورود نمي‌كند.
باشگاه خبرنگاران،قاضي"ناصر سراج"  در مورد آخرين وضعيت رسيدگي به پرونده مهدي هاشمي اظهارداشت: اين پرونده فعلا در دادسرا در حال رسيدگي است و بعد از اتمام بررسي‌ها به دادگاه ارجاع مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه مهدي هاشمي براي فعاليت‌هاي احتمالي سياسي در آستانه انتخابات منعي دارد يا خير تصريح كرد: اين مساله مربوط به دادگاه نمي‌شود و ما به موضوعات اين چنيني ورود نمي‌كنيم.قاضي سراج خاطرنشان كرد: دادگاه فقط به اتهامات قضايي مهدي هاشمي رسيدگي مي‌كند.

 
 
5-10-1389_image634289800570078750.jpg - 7.88 Kbتقی رحمانی عضو گروهک ملی مذهبی مأموریت تازه‌ای را تا روزهای انتخابات به خاتمی ابلاغ کرده است.
 
حدیدنیوز، یکی از تئوریسین‌های جریان فتنه و از اعضای حلقه پاریس طی مقاله‌ای در وب‌سایت ملی مذهبی که از پاریس بِروز می‌شود از محمد خاتمی خواسته تا نقش خود را در برهه کنونی به خوبی ایفا نماید. وی خطاب به خاتمی مأموریت تازه وی را ابلاغ کرده است. تقی رحمانی از خاتمی خواسته تا نقش خود را به خوبی برای رأی‌آوری هاشمی‌رفسنجانی ایفا کند.
وی در بخشی از این مطلب اینچنین راهبرد جدید را به خاتمی می‌دهد: «حالا نوبت خاتمی است که باید شروع کند و متوقف نشود او نقش جدیدی را باید ایفا کند اگر می‌خواهد ایران ویران نشود، خاتمی در دو عرصه می‌تواند نقش‌آفرین شود ۱- در عرصه بین‌الملل برای کسب اعتبار بیشتر برای هاشمی ۲- در عرصه داخلی برای افزودن بر سبد رای هاشمی و کاستن از آرای منفی وی.»

رحمانی با اشاره به اینکه خاتمی باید برای رأی‌آوری هاشمی تلاش جانانه کند از گروهک‌های ملی‌مذهبی و نهضت آزادی می‌خواهد تا آنان نیز در حمایت از هاشمی سنگ تمام گذاشته و از آرای منفی وی جلوگیری کرده و باعث نزدیکی تعداد بیشتری از افراد به وی شود.



حبیب‌الله پیمان-ابراهیم یزدی-حسینعلی منتظری-تقی رحمانی-محمدعلی دادخواه

این عضو گروهک ملی‌مذهبی که در سال ۹۰ از کشور گریخته است در ادامه به هاشمی‌رفسنجانی نیز توصیه‌هایی می‌کند که از جمله آن می‌توان به استفاده از «محمد.س» عضو اقتصادی دولت اصلاحات، اشاره کرد. این تعریف و تمجیدها از وی نشان می‌دهد دولت اصلاحات از عناصر گروهک غیر قانونی ملی‌مذهبی استفاده می‌کرده است.

وی در انتها نیز با اشاره به همان ادعاهای دروغین سال ۸۸ که با هدف نابودی کشور مطرح‌ شد، دوباره این نکته را به محمد خاتمی یاد‌آور می‌شود که: «اگر ایران در خطر است، که هست؛ می‌باید خاتمی در حد توان وارد میدان شود تا هم هاشمی را قوی‌تر و هم در جهت مردم چهارچوب‌دارتر کند. این وظیفه همه کسانی می‌‎تواند باشد که احساس خطر می‌کنند.»

حال باید منتظر نشست و دید که آیا خاتمی خطوط ابلاغی از حلقه پاریس را در روزهای باقیمانده تا انتخابات دنبال خواهد کرد یا خیر؟

 





:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 28 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: